Ge en högtidsgåva

Tack för att du väljer att skänka ett bidrag till Jubileumsklinikens Cancerfond! Välj det belopp du vill bidra med genom att skriva in summan i fältet och lägg i varukorgen. Gå vidare till varukorgen för att slutföra betalningen. Dina betaluppgifter anger du kassan.

Efter betalningen kan du skapa ett gåvoblad med en text om den som ska firas. Länken till att skapa gåvobladet hittar du på kvittosidan.

Vi sparar de uppgifter du registrerar här och använder dem bland annat för administration av din gåva. Genom att gå vidare med min/vår gåva samtycker jag/vi till att uppgifterna databehandlas och att mina/våra personuppgifter hanteras i enlighet med Jubileumsklinikens Cancerfonds integritetspolicy.

Har du inte möjlighet att ta emot gåvoblad via
e-post?

Betala in din gåva på vår Plusgiro 900979-6 eller Bankgiro 900-9796. Där anger du namnet på den du vill fira, datum för högtidsdagen, samt mailadress dit bladet ska skickas. Du skickar också sedan ett mail med samma uppgifter till elin@jkcf.se. Vi gör då gåvobladet manuellt, och skickar till den mailadress du angett. Observera att detta kan ta upp till 7 arbetsdagar.

Andra sätt att skicka en gåva

Swish

Swisha din gåva till vårt Swishnummer:

Swish

Bankgiro

Du kan betala in din gåva till vårt Bankgiro på:

Bankgirot

Plusgiro

Du kan betala in din gåva till vårt Plusgiro på:

90 09 79 - 6

Plusgirot